Lite nervös

Känner att det pirrar i magen.
Konstigt.
Jag ska i väg till min terapeut - min livlina här i världen.
Första gången efter sommaren.
Måste berätta om hur illa det funkat.
Och det här blir lite starten på omtaget.
Slutstrulat med andra ord.

Men det känns som sagt var lite pirrigt att först erkänna sitt misslyckande, sedan försöka reda ut varför det blev som det blev och därefter ta tag i det, lämna det bakom mig och inte älta mig fast i gammalt groll.

Omstart är i varje fall ordet.
Om inte i dag så i varje fall i dagarna...

Kommentarer
Postat av: Helena

Omstart är ett härligt och bra ord. :)

Lycka till med allt! Kram: Helena

2009-08-16 @ 19:35:18
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0