Ägg-stöd

Oj, vilken låååång arbetsdag det här blev. Åkte tillbaka några timmar nu i kväll, för att slippa jobba över i morgon.
Det är mycket nu...
Med det jobb jag har så går det inte att lämna saker till någon annan dag, utan det finns en strikt deadline att hålla hela tiden. Så det är bara att hugga i.

Men lite självförvållat är det. För jag har både svårt att säga nej och svårt att släppa ifrån mig sådant som jag tycker är roligt att göra.

Fjärde dagen sedan nystarten på pulver.
Går redan mycket bättre.
Har inte alls varit lika hungrig i dag.
Har dock ätit ägg som lite extra stöd, ett till lunch och ett nu i kväll efter simningen. 25 längder i bassängen blev det tillsammans med träningskompisen H. Vi hade båda lite bråttom, så därför blev det ett lite kortare pass än vad vi brukar, eller brukade, för vi har väl inte varit så flitiga i simhallen på sistone.

Ny sim-date är inbokat på söndag. Känns bra. Tänk om jag kunde komma mig ut på en promenad på lördag också, så skulle jag känna mig riktigt nöjd med veckan.


It´s good to be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0