Under och över

Så tog jag mig under 95 kg i dag.
Härligt.
Det satt långt inne, känns det som.

Med 94,6 som dagens vikt betyder det också att jag har en viktminskning på över 28 kg, 28,2 närmare bestämt.
30-strecket närmar sig.
Samma sak med 90-sträcket.

Okej, jag klarar kanske inte de båda målen i den tid jag satt upp och hoppas på. Enligt min målbild ska jag ha kommit under 90 till påsk, sedan justerade jag det lite till att försöka nå -30 kg till påsk. Men jag satsar nu på att klara av det så snabbt som jag bara kan, och har siktet inställt på nästa mål i stället: under 85 till midsommar.
Det är bara tio kilo dit.
Det klarar jag.

Kanske kan det här bli den bästa sommaren på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0