Måttfullhets-chippet är urpluggat...

Nu börjar mitt påskuppehåll.
Åker till föräldrarna för att fira påsk i morgon, och då ska jag äta och dricka som vanligt.
Har därför börjat trappa upp redan i dag.

Men inte någon sansad, måttfull upptrappning.
Nä. Nu när det är okej att äta, så bunkrar jag upp och passar på.
Det är som om kroppen vill ta igen förlorad tid.

Okej.
Måste jobba på det här med måttlighet och komma bort från allt eller inget.
Men jag sparar det, håller mig till min plan att ta en sak i taget. Än så länge håller jag fokus på att gå ner i vikt. När jag är klar med det ändrar jag fokus till att hålla en sund och bra vikt.

Nu ska jag fira påsk och njuta av god mat, goda vänner och familjen.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en riktigt Glad Påsk =) och en superhärlig helg

/Emma =)

2009-04-09 @ 17:36:08
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Vendela

Du har en award att hämta hos mig!

2009-04-09 @ 21:27:35
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0