Lördagsvägning

Har hållit mig borta från vågen i en dryg vecka. Under ett uppehåll så väger jag mig inte - och när jag startar om på ren kur vill jag gärna vänta några dagar innan jag kollar läget. Det tar lite tid att komma i kapp.
Men i morse tyckte jag att det var dags.

Ooops.
Aj då.
Plus, plus, plus.
Ligger ungefär +1,5 kg jämfört med innan uppehållet.

Okej. Har bara mig själv att skylla.
Jag spårade ur och frossade vilt i fem dagar.
Det syns på vågen.

Det är lite tröstlöst att om och om igen gå ner "samma" kilon. Men det är bara bita ihop och köra på. För nu vill jag under 90 kg, målet jag egentligen hade för påskhelgen. Så just nu kämpar jag för att inte bli nedslagen, utan sporrad och tjurig.

Inom en vecka ska jag vara tillbaka på "före" vikten, alltså låga 94.
Basta.

Ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0