Litet plus som inte gills...

Inte så mycket att säga idag.
Ska hasta i väg till universitetet - har en av mina seminariedagar för kursen jag läser.

Dagens vikt ungefär stilla, litet, litet plus som jag blundar för.
Beror nog på att jag snubblade på en mindre chokladbit igår, eller lyxade till min plus-meny med kallrökt lax&philadelfiaost...

Men det räknas inte.
Håller fast vid "fusk-fri fram till påsk"-mantrat.
Helgen - och kanske framför allt i kväll - är den stora utmaningen.
Av någon anledning är det just fredagkvällar som jag har spårat ur på.
Kan det bero på att jag på fredagar (varannan) träffar min terapeut och det sätter igång många tankar i mig?

Måste lära mig att hantera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0