Lite färg på tillvaron

Dagens vikt: 93,8 kg.
Ordningen är återställd efter gårdagens konstiga plusvik.... gjorde helt rätt som inte räknade den ;-)
Ett kilo blankt kvar till -30.
Längtar.

I dag har jag en ledig förmiddag och ska till frissan och tona och slinga håret.
Mitt hår är verkligen hopplöst, jag vet aldrig hur jag ska göra med det, och är aldrig riktigt nöjd.
Tunnt och fjunigt, i en menlös mellanblond färg.

Som överviktig är håret alltid lite extra viktigt, för det är som en av de få saker där jag inte är beroende av storlekar och utbud på samma sätt som kläder. Så det känns alltid kul att få fixa till det lite extra och känna mig riktigt fin.

Ska också hinna med ett besök hos terapeuten innan jag börjar jobba efter lunch.

Så dagen innebär en make over både på utsidan och insidan av skallen, kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Viktat

Du har rätt! Jag är alltid väldigt mån om att se bra ut i håret.



Tack för dina kloka kommentarer i min blogg.

2009-04-28 @ 10:30:34
URL: http://viktat.blogspot.com
Postat av: Ella

Hittade precis din blogg och tänkte höra vad du kör för "metod"?



Och lycka till med det sista kilot till -30 =)

2009-04-28 @ 11:45:55
URL: http://kampenmotovervikten.blogg.se/
Postat av: Ella

Okej, ja det låter förnuftigt att ta lite pauser då och då. I alla fall när det är under en så lång period. Själv ska jag ju bara äta soppor i tre veckor =)

Och än så länge verkar ju xtravaganza funka super för mig med!

Hoppas du får en bra dag!

2009-04-29 @ 08:58:09
URL: http://kampenmotovervikten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0