Ett kilo bort

Sådär ja.
Tack.
Äntligen kom lite action på vågen.
Hoppade ner ett kilo i dag.
Dagens vikt: 95,0

Bra skjuts att ha med mig inför helgen.
Tragglar mantrat "fusk-fri fram till påsk" om och om igen för att övertyga mig om att det här går.
Kanske är det ändå inte hopplöst att nå mitt justerade mål på den dryga vecka som återstår...

Annars har jag mest fjärilar i magen i dag.
Nu väntar två dagar på universitetet och min juridik-kurs, vilket alltid är kul men samtidigt lite spännande och svårt. Känner mig som en tant bland student-kidsen.

Men framför allt börjar allt falla på plats inför en språkresa i maj.
Hjälp!
Nu börjar jag förstå att jag faktiskt ska åka ensam till London i två veckor...
Det ska bli sååå kul, men samtidigt så fladdrar lite lätt nervositet. Få det att flyta med alla flyg, hitta till boendet, hitta till skolan, och framför allt prata engelska i två veckor...

Kanske ska jag sätta upp ett nytt vikt-delmål innan London-resan för att ha något att fokusera på?
Får fundera på det.
Ska först se vad jag klarar av fram till påsk.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Heja heja!

2009-04-03 @ 00:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0