Sockerchock

Jag har kämpat mot ett för högt blodsocker det senaste åren. Jo, jag vet, läkare och sådana där medicinska experter hävdar att jag har diabetes typ 2, men själv är jag inte riktigt med på den båten. Men att bli av med det för höga blodsockret är ytterligare en rejäl motor i projektet att gå ner i vikt - tillsammans med min bryska doktors hot om medicinering med sprutor och andra otäcka saker...

Tittade förbi hos företagssköterskan nyss för att få en snabbkoll på hur sockret ligger till, för att se om cambridge och viktminskning gett någon effekt.

Och gissa om det hade!
Blodsockret visade 4,5.

Det kompenserar med råge att vågen stått still de senaste dagarna.
Motivationen återvände precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0