Seg måndag

Måndagar.
Inte min favorit på veckan.
Det är så himla många dagar kvar till helg ;-)

I dag är dessutom en extra seg måndag. Har en riktigt intensiv dag på jobbet, med övertid i kväll.
Dessutom så händer det inget på vågen, vilket dämpar humöret ytterligare.
På två dagar har jag gått ner ett hekto.

Jo, jag är tillbaka till min fula ovana att väga mig varje dag.
Inte bra.
Ska försöka bryta den nu i veckan.
Men i morgon är ordniarie vägdag, och jag hoppas att jag då tar ett skutt ner från den lilla platå jag nu tydligen står och stampar på...

Nå, 13 kilo blankt är ändå ett rätt så bra resultat.
Jag försöker vara nöjd med det så länge.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Oj, får du jobba så länge ikväll!



Ja, det är mycket på TV på kvällarna nu, man har jämt göra att hinna se allt man vill se; får spela in en del oxå :-)



Är det bra annars?

2008-09-29 @ 17:03:08
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0