Riktig snabbmat

Har precis varit hem en snabbis och stjälpt i mig kvällens cambridge-shake.
Snacka om snabbmat.
Det tar typ en minut att göra i ordning den, och lika lång tid att dricka upp den.
Och sedan ett glas vatten på det.

Tror jag klarade av middagsbesöket hemma på under tio minuter med god marginal.

Sådana här dagar då dagen är fullpackad med jobb brukade det tidigare blir en hamburgare med pommes, dipsås och läsk. Onyttigt så det förslår, men gott så in i bombens.
Men jag inser att om kriteriet är att det ska gå snabbt så är cambridge oslagbart.

Kanske något att tänka på för framtiden, när jag slutar med min kur. Att ha lite cambridge-soppor hemma för de dagar då tiden bara inte räcker till? Kan vara värt ett försök, och tar i varje fall bort ett argument som jag brukar använda för att försvara min besök på stadens hamburgerior...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0