Oren kur

När man äter ren kur så som Cambridge förespråkar ska man inte äta något annat än tre pulverpåsar per dag och massor med vatten.

Det klarar jag inte riktigt av.
Jag blir så himla hungrig, och behöver något att tugga på, få någon smak i munnen.

Så jag kör min egen variant.
Det betyder att jag kokar mig ett ägg vissa dagar. Jag slickar i mig lite kaviar. Eller skalar lite räkor.
Har precis lagt fram tio stora räkor på tining till i kväll. Jag riktigt längtar!

Försöker att tänka proteiner i det jag lägger till, så jag inte fyller på mina kolhydratlager och därmed börjar binda vätska igen. Förstår att min orena kur innebär att viktminskningen går lite, lite långsammare, men det tar jag. Som det är nu så går jag nästan ner två kilo i veckan - och det duger bra!

Vägningen hos min cambridgekonsulent på förmiddagen visar -9,6 kg och en sänkning av fettprocenten.
På tavlan hemma står det -9,7 kg.

Tio kilos-målet är nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0