Mini-frossa

Jodå, frossar-beteendet finns kvar och lever.
Tack och lov så blir det i en mindre form nu för tiden, så skadan blir rätt så begränsad.

I går kväll, efter en otroligt stressig dag på jobbet och en allmänt jobbig jobb-dag, så ville jag bara sitta i soffan och låta handen mata in ätbart i munnen. En tur till affären försåg mig med några skivor rökt lax och en mini-påse med nötter.
Slurp sa det, så var de båda slut.

Och gott var det.

I dag är en ny dag.
Men när det blir dags att växla över till vanlig mat igen så måste jag på allvar ta itu med min frossar-sida.

Satt tidigare i dag och räknade veckorna fram till jul. Inser att mitt mål att gå ner 20 kilo till dess inte ska vara något problem, inte med den här takten. Borde till och med hinna med 25 kilo eller närmare 30 om jag står ut med cambridge hela hösten. Men jag ändrar inte målet nu. Allt över 20 får i så fall bli en bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0