Urk-dag

Det här känns som att det ska bli en urk-dag. Vilket egentligen är bortkastat, eftersom jag är ledig och borde kunna göra det till min alldeles egen dag med massor av tid för mig själv.
Men i stället känns det mest upp och ner, jag växlar mellan misströstan och självömkan och ett och annat tappert försök att skärpa mig...

Jag orkar inte dra alla detaljer, men just nu tycker jag att det mesta går i motvind. Och min onda axel fortsätter att göra ont, så någon större träningsinsats kan jag inte göra heller. Och det planerade besöket på weekend-mässan som jag sett fram emot hela veckan får jag gå på själv om jag ska dit, som det ser ut nu. Och det är inte alls kul. Så troligtvis blir det inget av det heller.

Dessutom regnar det.

Nä. Ner under täcket igen.
I dag blir en dag då alla krafter får fokuseras på att INTE tröstäta utan stå ut ändå.

Enda ljuspunkten i tillvaron är att vågen går åt rät håll.
105,7 i morse.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Såna dagar är inte roliga - usch. Men du har ju en ljuspunkt iaf - vågen går neråt! Nu har du gått om mig rejält :-) För mig går det så sakta, så sakta....



Ordna lite mys. Tänd ljus och läs en bra bok tex eller något annat kul - och njut av din lediga dag :-)



Kram

2008-10-24 @ 15:32:51
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0