Tuff dag

Har en dag fullmatad med jobb, och kommer knappt hinna med varken blogg eller motion.
Suck.
Tur att jag hann röra lite extra på mig i helgen.
Får ta igen det senare i veckan.

Har i varje fall laddat med ett kokt ägg i väskan att ha som nödproviant i fall jobbet ställer till det så jag inte kan äta mina cambridge-soppor i rätt tid. Hoppas att jag på det sättet har minimerat risken för att slänga i mig något onyttigt av bara farten när tiden inte räcker till.

Är bekymrad över min axel som fortsätter att göra ont. Tror att det kan vara en inflamation, och det blir nog ett samtal till vårdcentralen i morgon. I dag är inte lönt - att ta sig fram till vårdcentralen en måndag är dömt att misslyckas...

Hoppas din måndag är bättre än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0