Synd om mej...

Tycker lite synd om mig.
Har varit hos doktorn i dag, och visst är det en inflammation i axeln som gör så ont.
Ska nu knapra piller i några veckor och få behandling hos sjukgymnast.

Om jag ska jobba eller inte får jag avgöra själv, och just nu funderar jag på att ta två sjukdagar. Eftersom jag ledig fredag och hela helgen får jag då fem hela dagar att vila axeln, armen, nacken och snart halva ryggen som värker och gör ont.

Ska sova på saken.

Jag hoppas att jag får kontakt med företagshälsovårdens sjukgymnast så snart som möjligt så jag får veta vad som gäller med träning den närmsta tiden. Promenader fungerar i varje fall hur som helst, men det är väl mer tveksamt med simning och vattengympa, kan jag tänka mig.

Är lite orolig för att äta pronaxen nu när jag bara dricker cambridge. Man kan bli rejält risig i magen av detta piller, vet jag av erfarenhet, och jag undrar hur magen reagerar när den inte får någon annan mat att jobba med tillsammans med medicinen... 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaha okej, beundrar att du har viljan att gå ner iallafall! Min syster väger väl också strax över 100 men hon har verkligen inte viljan utan tror att hon ska gå ner av sig själv..

2008-10-29 @ 08:46:17
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0