Sladd på en morotskaka

Jo, det här med omstart är ju en skakig historia.
Sladdade på vägen lite nu under eftermiddagen då en stoor bit nybakad morotskaka bara hoppade in i munnen.
Hjälp så gott!
Morotskaka, men tjock glasyr ovanpå.
Vem kan motstå det...
Tydligen inte jag i varje fall.

Men jag vägrar att kalla det för en dikeskörning (om man nu ska trötta ut er med bildspråk). Snarare en rejäl sladd. För jag kör fortfarande på cambridge-vägen, accpeterar morotskake-incidenten, och går nu vidare.
I varje fall försöker jag intala mig själv att det är det som gäller.
För sanningen är att  just nu är jag  lite tveksam till om jag klarar av det.
Egentligen vill jag bara ha något att äta.
Vad som helst.
Men helst en hamburgare med massor av strips.

Kanske ska jag skjuta på omstarten till i morgon...

Nej.
Skärpning kakan!
Det är bara att härda ut.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tack för peppen - den behövs :-)



Ja, det är bara att härda ut och bita ihop och hitintills har det gått bra trots dålig dag med huvudvärk och trötthet; men skam den som ger sig ;-)

2008-10-13 @ 16:45:25
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0