Nu väntar räkor...

Har haft en riktigt hektisk dag på jobbet.
Är färdig först nu, och ska snart packa ihop datorn.
Ibland blir det så här, att det kör ihop sig och timmarna tickar på.

När jag var hem för att äta min middags-cambridge tidigare i kväll plockade jag fram några räkor ur frysen, och ser nu fram emot att få festa loss på dem. Kvällens avsnitt av Cityakuten är inspelat, och känner jag mig själv rätt så kommer jag nog somna i soffan, till eftertexterna, mätt och belåten efter tio räkor...

I morgon är det egentligen vägdag men jag tänker vänta till fredag så att omstarten hinner få effekt och jag är tillbaka på ren-kur-läge i kroppen.
Annars blir jag bara deppig.
Och det behöver jag inte nu.
Det blir kämpigt nog ändå att hålla mig till mina pulver och motstå nya frestelser som sannolikt väntar i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0