Mera Ikea

Är fortfarand i tanke och hjärta kvar i min shoppingtur, så här kommer lite mer Ikea på min blogg.
Även om jag nu handlade en hel del, så finns det mycket kvar som ännu inte fått följa med hem.

Här är min topp 5 lista på saker som jag ännu inte köpt, men är mycket sugen på och hoppas att jag snart får råd/plats att införskaffa:




    1. Köksbordet Salmi. Svart, blankt, runt. 
    Skulle sitta som en smäck i mitt kök.
    Blir nog en handla-hemma med
    hemleverans innan jul...




                    2. Skinnsoffan Stockholm, 3,5-sitsig.
                    Gillar egentligen inte skinnsoffor,
                    men för denna är jag beredd att göra ett undantag.
                    Dags att börja spela på Lotto kanske...



3. Stockholm är en favoritserie, och har redan flera möbler ur den. 
Denna stege skulle vara trevlig till sovrummet, att hänga av sig kläder på.





4. Mitt vardagsrum är för litet, men får jag någon gång större eller kanske
ett bibliotek så lutar jag mig gärna tillbaka i Karlstad. Givetvis med tillhörande fotpall.







5. Audry Hepburn är aldrig fel. Skulle passa var som helst i min lägenhet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0