Jakten på den försvunna ketosen

Kollade precis min ketos.
Nada.
Stickan var så ljust grisskär som den kunde vara.

För bara någon dag sedan var jag inne i ketosfasen vilket alltså betyder att fettförbränningen är i full gång.
Men nu är jag ute.
Förstår ingenting.

Funderar på vad det kan bero på.
Visst, jag har stoppat i mig lite annat än mina cambridge-drinkar, men vi pratar då om kokt ägg och några räkor. Det enda jag komma på är att den kaviar jag tar till äggen kan vara boven i dramat, för den innehåller lite kolhydrater. Men att så lite kan göra så mycket?!? Det känns inte realistiskt...

Vad vet jag.
Jag känner att jag fortfarande inte har riktigt bra kläm på det här ketos.
Antalet kalorier är fortfarande minimalt så effekt på vikten torde jag få hur som helst, med eller utan ketos. Eller har jag förstått det fel?
Facit på vågen i morgonbitt.

Kommentarer
Postat av: emma

har lite segt på bloggglöden, så kika gärna in och skriv en kommentar om vad du tycker om min blogg, både positivt och negativt :)

ha en trevlig kväll! :)

2008-10-22 @ 21:01:21
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0