I kapp

Så var jag i kapp redan i dag.
Vikten är nu till och med lite lägre (106,9)  än innan jag tog mitt cambridge-uppehåll.
Ett hekto till och jag kan skriva 16 kilo minus på min lilla svarta tavla i köket.
Känns bra.

Men det här att bara väga mig två gånger i veckan har jag fortfarande inte klarat av. Är fortfarande fixerad vid vågen.Vill se resultat varje dag. Och visst, så länge det går nedåt så är det ju inga problem, det är dagar då det står still eller gud förbjude går uppåt som smällen kommer...

Jag får fortsätta jobba på den biten.

Men just nu känner jag mig peppad för att köra på med ren kur. I första hand satsar jag på en vecka till. Fast allra helst hoppas jag att jag står ut fram till allhelgona-helgen, då jag ska unna mig att gå ut på restaurang med goda vänner. Kanske blir det något enstaka, tillåtet fusk innan dess - allt för att stå ut... Å andra sidan, om jag lyckas köra hårt i dryga två veckor, så borde målet med minus 20 kilo vara rätt så nära. Och det lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0