Femton

Jag har nu gått ner 15 kilo.
Femton kilo!!!
Det är fullständigt ofattbart.
Jag begriper det inte.
Men är riktigt stolt över mig själv.
Tänk om, tänk om det här är den gång som det ska fungera hela vägen....

Jag har hållit på med cambridge i ungefär två månader, men tagit det lugnt och unnat mig flera kortare eller längre upphåll och klarat av två större födelsedagsfirande under tiden också. Så med det i åtanke är 15 kg på två månader ett jättebra resultat.

Plötsligt är det inom räckhåll att komma ner på tvåsiffrigt. Nu är det mindre än åtta kilo kvar till det...
Även om jag formellt håller fast vid mitt mål att gå ner 20 kilo till jul, så är det inte helt osannolikt att jag kan klara tvåsiffrigt till dess.

Tänk att få börja 2009 utan att vara 100+.

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Grattis :)

2008-10-05 @ 18:40:16
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0