Fem saker

Fem saker som jag ska göra i dag, för att det här ska bli en bra dag:
(bättre än gårdagen som vi inte pratar om, i varje fall)

1. Vatten, vatten, vatten.
Dricka massor med vatten och inte slarva med vätska. Vatten är inte bara bra, det är gott och mättande.

2. Använda h-e-l-a lunchtimmen till att faktiskt ha lunch. Även om det bara tar fem minuter att mixa ihop cambridge och dricka upp den, så ska jag njuta av att ha en ledig stund för mig själv mitt på dagen.

3. Mera vatten i form av vattengympa i kväll. Passet är inbokat, och jag ser fram emot att få röra mig till kul musik i den varma bassängen. En perfekt avslutning på dagen.

4. Ta itu med den överblivna disken som står kvar efter helgens fest. Att ha snyggt runt omkring mej är bra för humöret och välbefinnandet.

5. Hämta ut bokpaketet på posten och njuta av den läsfest som nu väntar. Samtidigt ska jag se till att posta i väg brosarns försenade födelsedagspresent och därmed bli av med ett dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0