Äntligen bredband

Så har jag äntligen fått bredband i lägenheten. Och en dator som fungerar.
Det känns hur skönt som helst.
Nu återstår bara att få det att fungera trådlöst. Routern är inköpt, men inte installerad... Gruvar mig lite, för jag är inget tekniskt geni direkt.

Datorn ja, fick ju pengar till den laptop av mina generösa föräldrar när jag fyllde jämnt. Men det blev lite osynkat, för bredbandet drogs in i mitt hus först i början av oktober. Och just som bredbandet var klart gick min nya fina dator sönder. Den gick helt enkelt inte att starta längre.

Men nu har den kommit tillbaka, efter en tur till Tyskland för reparation.
Ja, sicken konstig värld.
Datorn fungerar.
Bredbandet fungerar.
Det är en riktigt bra dag i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0