Under 103

Vägning i morse. Otålig som alltid.
Tillbaka under 103 kg - och därmed tillbaka på en minskning på totalt 20 kg.
Jag gillar det.

Jag har fått en jättefin award av bantarbritta som jag är jätteglad över. Framför allt tack för den fina motiveringen. Den värmer i en frusen kropp. Och du är rätt så bra själv ;-)
Enligt reglerna för denna utmärkelse ska jag skicka den vidare till sju andra bloggar. Det klarar jag inte riktigt av. Först är jag inte så flitig blogg-läsare, läser mest några andra viktbloggar, och de flesta av dem har redan fått denna utmärkelse...

Men en som jag vill skicka den vidare till är modiga miss brightside som  alltid ger peppande och  varma kommentarer, och som själv skriver  öppet och ärligt om sin kamp runt mat och vikt på sin blogg.

You rock girl!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tack så mkt för dina kloka ord :-)



Ja det är lite mycket just nu om jag tänker efter; bara det att julen närmar sig med stormsteg gör att jag oundvikligen känner mig stressad!



Bra idé det där med en tidsplan när man ska köra igång igen - det ska jag ta till mig! men jag får anstränga mig att inte balla ur helt under time-outen :-)



Bra kämpat av dig förresten - kilona rinner ju fullständigt av dig :-)



Kram

2008-11-26 @ 11:14:15
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Filibabba

vilken trevlig blogg du har! =)

2008-11-26 @ 14:14:17
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: misss brightside

Tack tack tack!!!!!!!!!!!! Om du bara visste hur det värmde.. Åh du gjorde verkligen min dag! Som vanligt. Vad gjorde jag utan dina peppande kommentarer och stöd? Du är bara för bäst. Åter igen tack!!!

2008-11-26 @ 17:47:26
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0