Trevligt på vågen

Så skönt.
Vågen visar "bara" strax över 103 kg, alltså ett halvt kilo mer än innan senaste pausen/urspårningen.
Och då har det inte ens gått tre dagar sedan omstarten, vilket är den tid det brukar krävas för att krama ur pålagd vätska ur kolhydratlagren igen.

Summa summarum är att jag troligvis inte lagt på mig mer än vätska under min paus.
Det känns så otroligt skönt, att jag slipper den där extra uppförsbacken med en liten viktökning att ta igen först.

Med det här resultatet är jag himla glad att jag vägde mig i morse, det ger verkligen en extra kick att stå ut genom de första dagarna på ren kur som faktiskt kan vara rätt så jobbiga.

För övrigt har jag blivit snuvig och rinnig ur näsan.
Det är mindre kul.

Kommentarer
Postat av: misss brightside

Gud va skönt att det går framåt för dig.. 3 kilo kvar hörru, måste kännas som en lättnad!! Almost där.. Jag håller vekrligen tummarna för dig, du är verkligen min inspirationskälla när allt känns som värst..

2008-11-25 @ 08:12:22
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0