Tjugo komma ett

Vågade knappt ställa mig på vågen i morse. Ville så mycket, men försökte ändå intala mig att jag står still, att jag inte skulle hoppas för mycket, och att jag inte skulle bli besviken om jag inte nått ända fram redan i dag...
Men i dag gick det vägen.

JAG HAR NU GÅTT NER 20 KILO.

Till och med 20,1 om man ska vara petig, och det ska man när den sista decimalen är till ens fördel ;-)
Dagens vikt: 102,7 kg

Det känns helt otroligt. Och overkligt.
Jag har fortfarande svårt att fatta att så mycket fett verkligen försvunnit, för som jag bloggat förut så har jag svårt att se det själv. Men jag inser mer och mer att det nog handlar om att jag tidigare förträngt hur stor jag faktiskt var, och haft en bild av mig själv som inte stämt, och nu börjar väl kroppen komma ikapp till den felaktiga bilden, och därför ser jag inte skillnaden så himla tydligt...

Men jag hoppas och tror att nästa 20 kilo kommer att både kännas, synas och märkas på ett helt annat sätt. För 20 till ska det bli. Minst.

Men nu är siktet inställt mot nästa delmål:
Tre kilo till innan jul och jag är tvåsiffrig.
Det känns möjligt, troligt och alldeles underbart.

Kommentarer
Postat av: M

GRATTIS!!!! Gud va jag är glad för din skull :) Du klarar lätt 3 kilo innan jul, det kan jag sätta nåt på. Fortsätt bara i samma takt så ska du se att det går bra. Viktigt att du inte blir FÖR nöjd med ditt nuvarande resultat för det kan lätt göra att man blir lat, been there done that.



Tvåsiffrigt nästa ;)

2008-11-14 @ 17:55:47
URL: http://misssbrightside.blogg.se/
Postat av: vendela

oooh - här har det hänt saker sen jag tittade in sist!! GRATTIS! Wow - det går verkligen undan för dig :-)Snart är du nere på 2-siffrigt!



Kram

2008-11-14 @ 22:34:26
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0