Stökig helg

Har varit uppe sedan ottan och bakat tårtbottnar. Lovade för länge sedan att hjälpa en kompis som fyller 40 nu i helgen, vilket just nu känns mest jobbigt. Men lovat är lovat. Så det är bara att bita ihop.

Ska snart packa bilen med allt som ska med ner till festen. Förutom tårtorna så har jag lovat att hjälpa till att fixa maten innan, duka och göra en tipsrunda... Plus att jag fungerar som sista minuten-handlare.
Suck.
Jag och min stora trut.

Som ni märker är det fullt upp i helgen. Bloggen lär jag inte hinna med, utan återkommer på måndag.
Och jag har inga som helst ambitioner att hålla mig till ren kur, utan nu blir det "fusk" i två dagar.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0