Ovän med vågen

Nu förstår jag ingenting.
Det kändes så bra i går att jag stod emot latmasken och alla ge-upp-tankar, åkte på min vattengympa och jobbade järnet.
Gick stolt förbi alla frestande chips och kakor i affären efteråt, och nöjde mig med mina tinde räkor som kvälls-belöning efter träningspasset. Okej då, en pyttepytte liten mörk chokladbit blev det. Men den gills inte, så liten var den. Men ack så god...

På vågen  i morse så fick jag plusvikt.
+0,3 kg.
Va?
Jävla våg.
Det är verkligen inte vad jag behövde i dag.

Det här är ingen bra viktvecka, så är det bara. Får nog inte ens ihop ett halvt kilo till vägningen hos konsulenten i morgon.
Inte kul.
Men jag ska kämpa på.
Inte ge upp.
Jag SKA klara 20 kg med marginal innan jul.
Några andra alternativ finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0