Nu är det svårt

Nä, jag får inte riktigt till det helt och hållet just nu.
Småfuskar lite nu och då.
Stoppar i mig onyttiga, men ack så goda saker...

Men har inte fallit igenom helt och hållet, tack och lov.
Bara nästan.
För bara en halvtimme sedan stod jag på Konsum med en stor påse ostkrokar i handen, på väg mot kassan, men lyckades besinna mig, lägga tillbaka påsen och gå ut ur affären utan att handla något.
Lättnad.
För den behövde jag verkligen inte ovanpå allt annat fuskande just nu...

I kväll ska jag äta asiatiskt med tjejkompisarna - planerat.
Och i morgon ska jag på fest med middag - också planerat.
Dagen i övrigt ska bli cambridge, och från söndag är det full fart på ren kur som gäller.

Tänkte jag i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0