Min nya last

Jag har lite svårt att klara mig på bara cambridge, så jag kompletterar med lite proteiner mest varje dag.
För mig är det ett sätt att stå ut, och jag tror att det hjälpt mig att fortsätta med cambridge så länge som jag gör. Länge var det räkor som gällde, en si så där tio, tolv stycken som lades på tining när jag kom hem från jobbet för att sedan avnjutas lite senare på kvällen.

Men nu har jag begär efter tonfisk. En lite burk, 70 gram avrunnen tonfisk, i en liten skål med pytte, pytte klick lättmajonäs och några varv med pepparkvarnen. Blanda runt med gaffel och ät.
Mums.

Tonfisk - inte många kalorier där inte och ännu mindre fett. Som räkor ungefär. Sånt gillar jag. Dessutom mättar det gott, smakar bra och ger mig något att tugga på.

Tur att de små burkarna finns att köpa i tre-pack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0