Litet uppåt som inte räknas...

Har haft en tok-intensiv vecka på jobbet, och den toppades av fredagen när jag "vickade" för min chef.
Hjälp! Jag kommer aldrig att erkänna det för honom, men jag har fått en ny respekt för hans jobb och alla de bollar som måste hållas i luften samtidigt för att få allt att fungera...
Jag var helt slut när jag kom hem i går kväll.

Vågen i morse.
Hmm.
Tänkte först skriva att den står still, men faktum är att den visar något hekto upp från i går.
Men små, små förändringar uppåt struntar jag i av princip.

Nu väntar en lugn lördag med mysigt biobesök med min 3-årige gudson och hans storasyster, middag med goda vänner i kväll där jag tänker hålla fast vid min cambridge och bara ta ett litet, litet smakprov av köttet (proteinet) som hon bjuder på. Alla är i förväg införstådda med denna lösning, vilket känns bra, och framför allt blir det då svårt för mig att fuska...

Vad du än gör, ha en skön lördag.

Kommentarer
Postat av: misss brightside

Små förändringar är inget att bry sig över, särskilt inte när du väger dig såpass ofta som du gör..

Hoppas du får en riktigt trevlig lördag me nära och kära. En kär vän som flyttat till ett annat land kommer idag och hälsar på mig efter många om och men och det känns helt underbart!! Så vi ska nog få det riktigt trevligt.

2008-11-29 @ 11:10:27
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0