Lite orolig

Har precis pratat med vårdcentralen och fått en tid hos läkare i morgon.
Vill inte gå in på exakt varför, men troligtvis är det bara en biverkan av en medicin jag tillfälligt äter för min onda, inflamerade axel (så trött på att det inte blir bättre!). Men biverkan är i sig så allvarlig att det måste kollas upp.
Och jag har känt i kroppen och knoppen att jag inte mått riktigt bra senaste veckorna.

Jag har dessutom en historia av cancer, och så fort jag blir sjuk utöver förkylning så spökar oron för att det har kommit tillbaka...

Så nu känns det lite oroligt.
Är orolig för jobbiga undersökningar, för ett tufft besked, eller bara för att läkaren ska säga att jag inte kan fortsätta med cambridge för att kroppen just nu inte klarar av den.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Hoppas att undersökningen går bra och att du får de svar du önskar. Håller tummarna!

2008-11-17 @ 22:12:14
Postat av: misss brightside

Tack för din kommentar. Det kändes skönt att äntligen få skriva om det.. Jag vill så gärna söka hjälp. Höll i telefonen senast imorse för att ringa till universitets campushälsan där de erbjuder gratis samtalshjälp. Men vad säger man? Det är jättesvårt.. Har dessutom telefonskräck så jag vågar knappt ringa och beställa pizza..



Ju mer jag läser om dig ju mer känns det som vi har gemensamt, detkänns helt underbart att ha ett sånt stöd. Någon som inte ens vet vem man är men vet nästan mer än de flesta andra..



Tack för att du finns..

2008-11-18 @ 16:42:00
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0