Lite inspirerad

Vågen i morse: 103,6 kg.
Skönt att stiltjet är brutet och jag går ner igen även på min egen våg.

Är också nöjd med att jag klarade fredagskvällen så bra. Hade lite räkfrossa med två tjejkompisar, och räkor är ju något jag tillåter mig att äta även på ren kur. Men jag höll mig till räkor, ett ägg och en pytteliten klick aioli. Rostat bröd, majonäs, glass till efterrätt och framför allt alla ostkrokar som kom fram på bordet efteråt lät jag bli.

Och det gjorde mig inte särskilt mycket!

Men jag känner fortfarande att jag ibland måste försvara det jag gör - även om jag fick många komplimanger i går och beröm för att jag "är så duktig" så blandas det med ett och annat "hur länge ska du hålla på så här" och du kan väl "slappna av och njuta för en kväll, bara".

Jag måste komma ihåg att jag gör det här för min egen skull. Inte för någon annan. Har mina vänner lite problem med att jag inte frossar loss på samma sätt som förut, så är det deras problem. Jag behöver inte ursäkta mig! Jag gör mina egna val.

Har tittat på Biggest Looser på kanal5 nu på morgonen och känner mig inspirerad och peppad. Jäklar vad de tränar hårt! Känns bra att jag är igång med träningen själv, men helt klart har jag fler växlar att lägga in där!

Ha en bra lördag, mina bloggvänner.

Kommentarer
Postat av: Starlight

KANONDUKTIG du är !!!! Bra gjort att stå emot i går. impad

Själv var jag på 3rätters med sambons jobb igår. Inte så nyttigt. =/ Men försöker ta igen det idag.



Vi får väl se hur det går med morsan. Mycket skit som ligger bakom där. Gått som bergodalbana i åratal. Nåväl



Kram

2008-11-08 @ 17:39:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1365
Postat av: M

Gud va du är duktig, jag är så grymt imponerad av dig!!! Snart under 100 också, helt sjukt roligt ju!!! Tur att det finns såna som du som sprider inspiration.



You know who...

2008-11-08 @ 22:40:12
URL: http://misssbrightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0