Lista: Fem saker

Fem saker jag vill göra när jag blivit hyfsat smal - och som jag inte vågar eller kan göra i dag:

        1. Åka berg- och dalbana och andra häftiga karuseller på något tivoli.
        2. Testa att klättra klättervägg.
        3. Fjällvandra.
        4. Lära mig crawla.
        5. Åka bak på kompisens motorcykel.

www.fotoakuten.se

I dag: vikten något ner.
Tack och lov.
För i går kväll fick jag kämpa hårt för att inte ge efter för fet-monstret inuti mig som skrek efter något sliskigt att äta.
Aktuell notering 103,4 kg och total -19,4 kg.

Hoppas, hoppas kroppen är på bra humör resten av veckan så jag knäcker 20-strecket till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0