En perfekt dag

Jag tror att söndagen blev en i det närmaste perfekt dag.
En perfekt start, eller rätta sagt, fortsättning, på min cambridge-linje.

Frukost: cambridge-påse, vatten, lite hälsofil att skölja ner Pronaxen med.

Förmiddag: simning med H, bubbelpool och massa surr om allt mellan himmel och jord, men mest om träning och vikt och varför det är så svårt att vara nöjd med sig själv.

Lunch:
cambridgepåse, vatten.

Eftermiddag:
Röjer i badrummet, hälsar på kompisar och vi spelar spel med deras barn. De fikar go´fika, jag dricker kaffe och vatten - och är nöjd med det!

Middag:
cambridge-påse, vatten, ny vända med hälsofil och pronaxen.

Kvällen:
ser inspelade reprisen av biggest looser-finalen, blir inspirerad. De som är i final har i det närmaste halverat sin vikt på åtta, nio månader! Tillbaka på Iksu, nu för vattengympa. Blir lycklig när jag når tårna i en övning. Dricker mycket vatten. Äter en liten burk tonfisk. Surfar. Spelar cradel of rome. Läggdags lite för sent, men ändå acceptabel tid...

Måndagen har börjat i samma positiva anda.
Hoppas din måndag blir minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0