Kort blogguppehåll

Helgen har varit hysterisk. Har till större delen tillbringat den hos min kompis som krisar och behöver goda vänner runt omkring sig. Det är jobbigt, samtidigt känns det alltid bra att vara behövd och kunna hjälpa till bara genom att finnas. Men som vanligt så blir mitt egna liv lite på paus under tiden...

Men det ska jag ta itu med snart.

Nu åker jag iväg på en konferens i dagarna fem, och kommer inte har tillgång till min dator och tid för att blogga som vanligt. Så räkna med att det mer eller mindre är blogguppehåll i veckan - även om jag hoppas få iväg någon fundering någon sen natt eller tidig morgon.

Till dess: lev och må, väg lätt och ät sunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0