Dags att ta nästa steg

FÖR ETT ÅR SEDAN
Var på väg till hälsohemmet för en tre veckor lång duvning i kost och motion. Tid för mig själv, tid att sätta igång förändringsarbetet. Laddad och motiverad. Såg framför mig hur jag denna gången skulle klara av att gå ner i vikt. Startade min blogg. Fick i gång motionen. Gick ner i vikt. Mådde bra. Drömde om ett smalt och lyckligt liv inom räckhåll...

IDAG
Snart på väg till hälsohemmet för en veckas återbesök. Dubbla känslor. Laddad, men samtidigt besviken att jag är tillbaka på ruta ett. Hur ska jag ta tillvara på den här chansen på ett bättre sätt? Hur ska jag våga satsa en gång till? Samtidigt vill jag så himla mycket, men vet inte hur jag ska våga ta nästa steg som behövs för att få det genombrott jag behöver. Senaste veckorna har varit hetsätning, onyttigheter och självömkan = totalt okonstruktivt.

NÄSTA VECKA
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

vet inte om jag vågar tro. men vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0