Chips-katastrof

Söndag kväll:
äntligen hemma. Trött.
Kan inte motstå grillchipsen på konsum. Smäller i mig mer än halva påsen.

Måndag:
äter resten av chipsen till frukost.
Skakar en nutrilett för att kompensera.
Lunch på jobbet, soppa. God, men inte så nyttig.

Måndag middag:
kokar makaroner och steker köttbullar (felix). Slår på lite matlagningsgrädde. Toppar tallriken med ketchup = dagens grönsaksbidrag. Avslutar med mer chips och ett paket ballerina-kex.

Tisdag:
äter upp resten av chipsen framför tv:n till frukost.
Har sovmorgon. Funderar på att gå en promenad, men kommer inte längre än så.
Äter en nutrilett till lunch innan jag åker på jobbet.
Proppar i mig två kakor till eftermiddagsfikat.

Känner mig däst, uppsvullen och bara jättefet och äcklig.
Kroppen skriker efter mer chips. Själv vill jag bara slå mig i skallen med något hårt så jag vaknar upp ur denna jävla mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0