Nervös vägning

Jag har hållit mig borta från vågen ett bra tag. Inte velat se de dåliga nyheterna svart på vitt.
Men nu när jag kör min vlcd-kur så vill jag så gärna kunna mäta min eventuella framgång, så därför fanns det inget alternativ.

Jag har dragit på det några dagra, men i morse var det dags.
Nervöst.
Orolig.
Jag var rädd för att bli nedslagen.

Och vågen stannar på.... 123,2 kg.
Va? Inte mer?
Stor lättnad.
Jag vet ju att jag varit tillbaka runt mina 125-126 kg för inte så länge sedan!
Härligt.
Varje framsteg är viktigt i det här läget.

Nu är målet att snabbt ta mig under 120 - det var åratal sedan jag var där.
Det skulle vara en otrolig kick.

För övrigt väntar jag fortfarande på det där tillståndet då hungerkänslorna ska dämpas och man känner sig smått euforisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0