Ingenting

Tänk att en hel dag kan passera och man gör ingenting.
Måndag var en sådan dag för mig.
Visserligen var jag rätt trött och urlakad efter att ha jobbat mellanskift på jobbet hela veckan innan, med en extra intensiv söndag som avslutning, men ändå.
Timmarna bara gick
Jag satt i soffan.
Zappade.
Slumrade.
Funderade.

Till sist blev det en dusch. Ett biobesök på en förhandsvisning (27 dresses) och sedan inget mer.
Åt knappt någon mat.
Så jag var supersötsugen på bion = biogodis. Inte värstingmycket, men ändå.

Just nu är jag inte i fas med livet.
Brottas med en massa tankar om allt från att jag är allvarligt sjuk igen, till att jag bara är ett hopplöst fall, en lat, bekväm och bortskämd person som inte tar något ansvar för sitt liv och därför inte förtjänar att må bra.

Jag tar nya tag efter påsk.
Satsar på en 2-veckors kur med Nutrilette för att få något att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0