En härlig dag

Solen skiner i Umeå i dag. Jag är ledig och har precis varit ute på en promenad, 45 minuter. Känner mig riktigt nöjd med mig själv.

Det här är fjärde dygnet med nutrilett och det går fortfarande förvånansvärt bra. Tjuvkikade på vågen i morse och konstaterade att ytterligare något halvkilo försvunnit. Samtidigt vet jag att jag inte får ha för stora förväntningar - när man kör en sådan här kur så är mycket av den viktminskning man gör i början vatten. Så jag kommer att lägga på mig något eller några kilo när jag slutar kuren och börjar äta mat igen.

Men målet är att samla på sig många kilo minskat fett, så att det ändå är ett rejält minus på vågen.

Det var i varje fall länge sedan jag kände mig så här nöjd och peppad.
Bara det är värt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0