Choklad-sug

Jag jobbar sen kväll i kväll, och har urtråkigt. Inget att göra egentligen, sitter mest av tiden.
Då kommer det smygande. Choklad-suget. Är så sugen att jag skulle kunna krypa till närmsta mack och köpa en toblerone. Eller Schweizernöt. Eller polly. Eller...

Men jag ska försöka stå ut.
Har skött mig hela dagen när det gäller det jag stoppar i mig.
Det skulle vara så skönt att kvittera ut en godkänd dag.
Det var länge sedan.

Har surfat på xtravaganzas hemsida och funderar på att joina dem. Eller så tar jag den billigare vägen och kör en två veckors nutrilett-kur efter påsk. Funderar seriöst på det. Vill att något drastiskt ska hända.

Jag ska sova på saken. Och drömma om choklad. Tack och lov att nutrilett finns i chokladsmak...  det kanske är ett alternativ ändå för några veckor.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

"skönt" att se att man inte är ensam om att ha lite taskig karaktär, Vet precis hur det känns när chokladsuget sätter in. Lycka till vilken väg du än tar.

2008-03-10 @ 22:50:48
URL: http://gladafamiljens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0