The båttom is nådd

I morse åt jag en liter glass till frukost.
Med ett wienerbröd som avslutning.

Jag har säkert ätit upp mig ett kilo på en vecka.
Nu får det fan i mig vara nog.

På söndag börjar jag en ny nutrilett-kur. Jag måste bryta denna hysteriskt dåliga trend att vräka i mig onyttiga saker. Just nu äter jag fastän jag är så mätt att jag nästan mår illa.

Det måste ta slut.

Anledningen till att jag sätter söndag som startdag är två:
- jag ska bort på middag i kväll, och ut och äta i morgon kväll. Och jag vill verkligen göra de sakerna. Men nu gäller äta med måtta.
- jag behöver några dagars ställtid. Förutom det jag äter när jag är ute/bortbjuden så gäller mjukstart av nutrilett.

Jag har fått nog av mig själv just nu.
Blä igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0