Feber

Vaknade med feber i morse. Den förkylning jag trodde jag var av med är tillbaka. Värre än sist. Feber. Ont i kroppen. Hosta som sitter djupt. Snuva. Jobbar ändå, fast jag vet att det är vansinne. Men i dag är en sådan dag som är svårt att vara borta från.

Proppar i mig alvedon, snyter mig var och var annan minut och tycker allmänt synd om mig själv.

Vägde mig inte i morse. Hade inte tillräckligt med självförtroende för det.
Tror att jag ska införa varannanveckasvägning i stället. I varje fall de måndagar som jag mår pest.

Kanske har jag lunginflamation? Det blir farbror doktorn om det här inte ger med sig på några dagar, tror jag.

Tror däremot inte att det blir någon vattengympa, vare sig i kväll eller i morgon.
Suck. Jag behöver vara frisk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0