Mental brottningsmatch

Sitter och dividerar med mig själv. Har ett träningspass inbokat i kväll, men just nu har jag ingen lust alls. Vill bara hem och slänga mig i soffan. Och onsdag är det dessutom, bästa tv-kvällen med både Lost och Men In trees och Greys Anatomy...

Om jag flyttar träningen till i morgon, då kanske det är okej?
Eller blir det bara en till ursäkt för att hoppa över träningen... risk för det.
Å andra sidan så är jag trött efter att ha sovit halvrisigt i natt.
Å andra sidan så åt jag chips i går kväll och behöver mer än någonsin motionera och få igång träningen igen.

Vem som vinner brottningsmatchen? Just nu har jag ingen aning.
Jag har ett par timmar på mig och lär fortsätta att vela in i det sista, om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0