Jag vann!

Enda fördelen med att brottas med sig själv är att man är säker på att vinna på ett eller annat sätt. Den här gången blev det en riktigt bra vinst.
Jag tog mig i väg på vattengympan i går kväll.
Det kändes riktigt bra.

Är nöjd och stolt över mig själv.
Hoppas och tror att det är början på en bättre trend.

Nu gäller det bara att få slut på ful-ätandet.
Är så förbannat godissugen hela tiden!

Sedan återstår baddräkts-eländet. Har fotfarande inte hittat en baddräkt som jag trivs hundra i. Den jag har nu är lite för liten, så det känns som att sömmarna ska spricka när som helst. Visserligen hoppas jag att det problemet ska lösa sig av sig självt, men just nu är den inte rolig att ha. Såg något på Kapp-Ahl och XLNT häromdagen som jag tror att jag ska testa.

För med en ny baddräkt som dessutom känns bekväm och rolig att ta på sig, blir det nog ännu lättare att ta sig i väg på fler träningspass.

Är inbokad både lördag och söndag. Räknar med att genomföra åtminstone en av dem.



Kommentarer
Postat av: Monica

Hejar på dej.
Om du är envis nog så vinner du till slut:-)

2008-03-03 @ 07:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0