Jag fejkar

Okej. Jag deppar. Så är det. Inte kul. Men vad fan gör man.

Som jag ser det har jag några alternativ just nu.
Antingen ger jag upp och lägger ner hela min dröm att gå ner i vikt. Slutar bry mig, slutar ha dålig samvete.
Eller så fortsätter jag att försöka. Med risk för fortsatta bakslag.

Egentligen finns det inte något alternativ till att fortsätta försöka. Att ge upp vore att ge upp mig själv.

Men motivationen finns inte där just nu.
Så jag fejkar.
I stället för att sitta still och vänta på motivation och inspiration så låssas jag som om jag vill och vet vad jag gör. Jag ska sluta att känna efter så mycket. Det är dags att agera i stället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0