Inte på topp...

Nä, är fortfarande rätt så låg. Just nu går det mesta trögt. Kämpar med att inte frossa loss i glass och choklad och klarar det hyggligt. Försöker hålla någorlunda vettig matordning trots att energlinivån är på noll.

Hoppade över träningspasset i går.
Har ny vattengympa inbokad i kväll.
Ska försöka gå.
Tror att det skulle göra mig gott.

Men helst vill jag bara hem och krypa i sängen och dra mitt täcke långt över huvudet och bara försvinna.
Vet inte riktigt varför det är så just nu, men motigt är det.

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

KÄMPA PÅ!! :)

2008-02-13 @ 13:37:08
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: observatör

Som sagt kämpa på, låt dig inte dras med i det här negativa utan följ bara din plan, utan att tänka och känna så mycket just nu. Det blir bättre - jag lovar!

2008-02-13 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0