Tillbaka på tjugotvå

Trots mitt anfall på godiskorgen i går så fortsätter vågen nedåt.
Me like it!

Dagens vikt: 100,8 vilket betyder att jag är tillbaka på en total viktminskning på 22 kg i höst.
Därmed har jag också i princip jobbat bort alla försyndelser från de senaste veckorna (diffar bara ett hekto...)
Det känns bra.
Jag behövde bevisa för mig själv att det funkar att komma tillbaka, även efter en rejäl urspårning.

Har varit hos min frissa nu på morgonen och hon konstaterade bekymrat att jag tappat en hel del hår. En inte allt för rolig bi-effekt av att gå på ren kur. Men å andra sidan försäkrade hon det kommer rätta till sig när jag är klar med mitt "kurande".
Jag hoppas innerligt att hon har rätt.
Jag tror inte att jag skulle passa som skalliga damen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0